Menu

Snadná komunikace/snadné čtení

 

Snadné čtení

 

 

Vítejte na stránkách (Snadné čteníCentra kardiovaskulární a transplantační chirurgie Brno. Užívá se i zkratka CKTCH Brno.

 

 

 

 

Kdo jsme?

Jsme nemocnice - Centrum kardiovaskulární a transplantační chirurgie Brno.

 

 

Co děláme?

U nás v nemocnici léčíme lidi s nemocným srdcem, ledvinami a játry.
 

 

 

 

Kde nás najdete?

Pekařská 664/53, Brno, 602 00

 

 

 

 

Mapa

Zde klikněte pro nalezení cesty k nám.


 

 

 

Kde se můžu zeptat?

Sekretariát ředitele: +420 543 182 484
Úsek PAMV: +420 543 182 533

 

 

Jak se k nám dostanete?

Najděte si své spojení IDOS a MHD Brno

 

 

 

Tramvají: 1, 2 (zadní vchod do areálu FN u sv. Anny z ulice Hybešova), 5, 6 (hlavní vchod do areálu FN u sv. Anny z ulice Pekařská)

 

 


Autem: vjezd na parkoviště či do areálu FN u sv. Anny z Mendlova náměstí.

 

Budu muset v nemocnici něco platit?

- ošetření v běžnou pracovní dobu je hrazené vaší zdravotní pojišťovnou, proto nebudete nic platit.

- při ošetření pohotovostní službou (v pracovních dnech od 17h. do 7h. ráno, v sobotu, neděli nebo svátek) zaplatíte poplatek 90,-Kč.

- pokud budete vyzvedávat léky v lékarně podle lékařského předpisu, je možné, že budete hradit doplatek.

 

Co si s sebou vzít do nemocnice?

- průkaz pojištěnce od vaší zdravotní pojišťovny
- doporučujeme vám vzít si s sebou někoho blízkého jako doprovod
- doporučení od svého lékaře

 

Co si musí nemocný přinést s sebou, když bude zůstávat v nemocnici?

- doporučení od svého lékaře
- kartičku zdravotní pojišťovny
- svoje léky
- pyžamo
- zubní kartáček
- ručník, mýdlo
- pantofle
- župan

Doporučujeme, nenoste s sebou zbytečně drahé věci.
Nenoste s sebou zbytečně moc věcí.


 

 

Je v nemocnici lékárna?

Ano, v areálu nemocnice (FN u sv. Anny) jsou lékárny.
Zde si můžete vyzvednout své léky.

 

Nemocnice má bezbariérový přístup pro osoby se zdravotním postižením. V budovách jsou výtahy.