Co děláme?
CKTCH navazuje na dlouhou tradici brněnské kardiochirurgické školy a transplantací orgánů. Poskytuje chirurgickou léčbu srdečních a cévních onemocnění v celém spektru.
Kde nás najdete?
Jak se k nám dostanete?
Tramvají: 5, 6 (hlavní vchod do areálu FN u sv. Anny z ulice Pekařská), 1, 2 (zadní vchod do areálu FN u sv. Anny z ulice Hybešova)
Budu muset v nemocnici něco platit?
- ošetření v běžnou pracovní dobu je hrazené vaší zdravotní pojišťovnou, proto nebudete nic platit.
- pokud budete vyzvedávat léky v lékarně podle lékařského předpisu, je možné, že budete hradit doplatek.
Co si s sebou vzít do nemocnice?
- průkaz pojištěnce od vaší zdravotní pojišťovny
- doporučujeme vám vzít si s sebou někoho blízkého jako doprovod
- doporučení od svého lékaře
Co si musí nemocný přinést s sebou, když bude zůstávat v nemocnici?
- doporučení od svého lékaře
- kartičku zdravotní pojišťovny
- zubní kartáček
- ručník, mýdlo
Doporučujeme, nenoste s sebou zbytečně drahé věci.
Nenoste s sebou zbytečně moc věcí.
Je v nemocnici lékárna?
Ano, v areálu nemocnice (FN u sv. Anny) jsou lékárny.
Zde si můžete vyzvednout své léky.
Nemocnice má bezbariérový přístup pro osoby se zdravotním postižením. V budovách jsou výtahy.